Thursday, February 24

Μαθήματα ξένων γλωσσών (Part II)

Σ’ αυτό το session θα δώσουμε μερικές χαρακτηριστικές εκφράσεις του Homo Malacus (άνδρας μαλάκας) και τις ερμηνείες τους.

Είσαι πολύ όμορφη- Θέλω να σε πηδήξω
Είσαι πολύ έξυπνη- Θέλω να σε πηδήξω
Το σεξ δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα- Έχω να πηδήξω από πέρυσι / Δεν θέλω να νομίζεις ότι σε θέλω μόνο γι’ αυτό και να μη μου κάτσεις/ Το σεξ είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα
Τι βρίσκεις ελκυστικό σ’ έναν άντρα; / Πες μου για να φερθώ ανάλογα και να καταφέρω να σε πηδήξω γιατί από γυναίκες έχω ελάχιστη εμπειρία
Πάμε στο Χ-Υ (ακριβό) εστιατόριο (στα πρώτα ραντεβού)/ Θέλω να σε εντυπωσιάσω με τα φράγκα μου γιατί ο εαυτός μου μπορεί να μη φτάνει
Ναι- Ναι
Όχι- Όχι

« Κεντρική Σελίδα | Quote of the day » | Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ / Ζωρζ... » | Διάλογος » | Σήμερα ακούμε » | Abelofilosofia της ημέρας » | Μαθήματα ξένων γλωσσών » | Ο Δεκάλογος τoυ looser » | Abelofilosofies » | Quote of the day » | Σήμερα ακούμε »