Wednesday, December 6

Άλλα λόγια να γαμιόμαστε

(Με αφορμή το προηγούμενο ποστ και τα σχόλια που έγιναν)

Διακρίνω μια ανταγωνιστική νοοτροπία. Ποιος δηλαδή θα έχει το πάνω χέρι σε μια σχέση, ποιος θα χειραγωγεί ποιον κ.λπ, κ.λπ. Έγινε κουβέντα για θύτες και θύματα, για καπάτσες, για bitches.

Τα πράγματα για μένα είναι ξεκάθαρα. Θεωρώ ότι το βασικό συστατικό μιας σωστής σχέσης (το έχω ξαναγράψει) είναι η ερωτική έλξη. Τόσο απλά. Όταν ένας άντρας υποτάσσεται, η ερωτική έλξη της γυναίκας προς αυτόν μειώνεται. Μέχρι να φτάσει στο σημείο που η γκόμενα θα ξεφουρνίσει το «θέλω να μείνω λίγο μόνη μου», «καλύτερα να διακόψουμε και να μείνουμε φίλοι», κ.λπ, κ.λπ.

Οι γυναίκες διαθέτουν έναν πανάρχαιο μηχανισμό, που λειτουργεί χωρίς καν οι ίδιες να το πάρουν χαμπάρι. Ο μηχανισμός αυτός διαχωρίζει τους άντρες από τους μη άντρες. Υποσυνείδητα, λοιπόν, στήνουν ένα σωρό παγίδες και υποβάλουν σε ένα σωρό τεστάκια τον (επίδοξο) εραστή/ σύντροφό τους, προκειμένου να καταλάβουν αν είναι το the real thing. Και καλά κάνουν.
Ο άντρας από την πλευρά του, νομίζει ότι αν υποκύψει στις απαιτήσεις τους, θα έρθει πιο κοντά στο στόχο του. Πρόσκαιρα, μπορεί και να συμβαίνει. Μακροπρόθεσμα όμως, αυτό λειτουργεί κατά του. Παράδοξο ε; Κι’ όμως. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα «κακά παιδιά» έχουν σουξέ. Κάνουν ό,τι τους καβλώσει, χωρίς να δίνουν λογαριασμό. Βάζουν τον εαυτό τους πάνω απ’ όλα. Αυτό, οι γυναίκες το εκλαμβάνουν ως αυτοπεποίθηση (και αυτά τα έχω ξαναγράψει).

Η πλειοψηφία των γυναικών θα σε τεστάρει. Θα δει ποια είναι τα όριά σου. Αν δεν θέσεις τα όριά σου ξεκάθαρα και δεν της δώσεις την εντύπωση ότι αν τα ξεπεράσει θα πάρει τον πούλο (sic), θα σταματήσει να σε σέβεται. Και, αυτόματα, θα ευνουχιστείς.

Υπάρχουν βέβαια και γκόμενες που συνέχεια, μα συνέχεια, προσπαθούν να πάρουν το πάνω χέρι. Μόνο έτσι αισθάνονται ασφαλείς. Με αυτές δεν ασχολούμαστε ιδιαίτερα. Ας πρήξουν τα αρχίδια κανενός άλλου.
«Πάνω χέρι, κάτω χέρι, πάρτ’ αρχίδια μου και δρόμο», δηλαδή.

Οι σχέσεις είναι ανταγωνιστικές. Στην αρχή. Σίγουρα. Από ένα σημείο και μετά, οι αψιμαχίες πρέπει να τελειώνουν. Έχουμε κι’ άλλα πράγματα να κάνουμε, από το να πληρώνουμε για την έλλειψη σωστής πατρικής φιγούρας στα πρώτα δέκα χρόνια της ζωής των γυναικών που γνωρίζουμε.
Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν κακοί άνθρωποι, σε ό,τι αφορά τις σχέσεις. Υπάρχουν όμως στραπατσαρισμένοι.

Έρωτας είναι όταν πέφτουν τα τείχη εκατέρωθεν. Σταματάει η πολιορκία. Σταματάνε και οι «εχθροπραξίες». Ο έρωτας είναι η ανακωχή, η ειρήνη.
Όλα τα άλλα είναι καψουροπαπαριές και άλλα λόγια να γαμιόμαστε.

55 Comments:

Blogger numb έγραψε...

Σωστά το έθεσες. Συμφωνώ

12/06/2006 03:20:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Συμφωνώ , συμφωνώ , συμφωνώ (τρις ) Αρκεί στο σεξ να γίνεται άβουλη σκλάβα....

12/06/2006 03:29:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Συμφωνώ, αλλά ως εκεί που λες:
"Ο έρωτας είναι η ανακωχή, η ειρήνη."
Εδώ λες λίγο παπαριές... Αν δε με πιάνεις γιατί λέω πως λες παπαριές να σου το εξηγήσω αν και θα μου είναι κομματάκι δύσκολο...

12/06/2006 03:37:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

numb: καλημέρα

sykofantis: Περί ορέξεως... :PPP

m13: Δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα τι εννοείς. Anyway, χαίρομαι που διαφωνείς.

it is: Για εξήγα, για εξήγα.

12/06/2006 03:40:00 pm  
Blogger αθεόφοβος έγραψε...

Και μόλις περάσει ο έρωτας αντε ξανά μανά η ίδια ιστορία.
Εκεί λοιπόν την πατάνε οι περισσότεροι ανδρες και χαλαρώνουν.
Όσοι κρατήσουν αποκτούν μια ευτυχισμένη συζυγική ζωή και αποκτούν και μία ευτυχή σύζυγο υποταγμένη και υπάκουη στον άντρα της!
Τ'ακούς γυναίκα;
Ωχ,Καλά χρυσή μου ότι πείς!

12/06/2006 03:41:00 pm  
Blogger angeliki marinou έγραψε...

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα (με πασκάλ)

12/06/2006 03:41:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Άβουλη σκλάβα. Με τα μασαζάκια σου, τα πρωινά σου τα σπέσιαλ , με το να βλέπεις τσάμπινς λινγκ και να μη σε πρήζουν, με τα όλα σου .....
Τα άλλα που λέτε είναι για τους κουλτουριάρηδες ....τα πράγματα είναι απλά ....

12/06/2006 03:43:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Στη φάση είμαι ερωτευμένος παίζουν ακόμη επικές μάχες... Πρέπει να περάσει καιρός για να καταλαγιάσει αυτό και να μετεξελιχθεί σε.... ερρρρ αγάπη(?). Εκεί είναι που γίνεται μια τυπική ανακοχή, αλλά αν το παραγαμήσεις με την ανακοχή έρχεται αυτό που λεμε... κέρατο(?). Νομίζω πως μια πάλη χρειάζεται πάντα... τουλάχιστον όσο σου σηκώνεται αλλά και ακριβώς για ΝΑ σου σηκώνεται...
Κοίτα δεν το εξήγησα και πολύ γαμάτα, θέλει πολύ καλή θέληση για να πεις πως εξήγησα κάτι αλλά τέσπα... επειδή είναι και προσωπική άποψη (προφανώς... μια και μιλάω εγώ και όχι ένα πνεύμα που έχει καταλάβει το κορμί μου...) δεν ξέρω αν ισχύει για όλους αυτό που λέω... αλλά εγώ έτσι το νοιώθω.

12/06/2006 03:46:00 pm  
Blogger dgalanis έγραψε...

η αντίδραση των ανδρών είναι για τον πούτσο

και η περιγραφή του πασκάλ είναι του κώλου

και η κατάληξη περί έρωτος είναι βαθιά υποκριτική που αναιρείται απ όσα έχει γράψει νωρίτερα περί υποταγής των αντρών και μακροπρόθεσμης χασούρας

12/06/2006 03:46:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Α και btw δεν υπάρχει καλύτερο sex από το sex της συμφιλίωσης :P Και μάντεψε τι πρέπει να κάνεις για να παίξει sex συμφιλίωσης?
Να μαλώσεις παπαράκο μου :P

12/06/2006 03:47:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

αθεόφοβος: Δεν χρειάζεται καμία υποταγή. Σεβασμός χρειάζεται, εκατέρωθεν.

m13: Δεν λες παπαριές. Απλά διαφωνείς.

manifesto: Ok, άν θεωρείς ότι υποκρίνομαι, fine.

it is: Ωραία, κάτι κατάλαβα. Το κέρατο δεν έρχεται όταν τα πράγματα ηρεμούν, κατά τη γνώμη μου. Έρχεται όταν η έλξη παύει να υπάρχει.
Άνθρωποι οι οποίοι για να ελκύονται γουστάρουν συγκρούσεις, έχουν μια ψυχολογία η οποία, προσωπικά, με κουράζει.
Τα μαλώματα έρχονται ούτως ή άλλως. Στην πορεία. Δεν μπορεί να είναι δυο άνθρωποι μαζί και να μην μαλώσουν.

12/06/2006 03:56:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

m13: Σου είπα ότι δεν κατάλαβα τι εννοείς. Αν θες, πες μου γιατί εξοργίστηκες.

12/06/2006 03:58:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

"Τα μαλώματα έρχονται ούτως ή άλλως. Στην πορεία. Δεν μπορεί να είναι δυο άνθρωποι μαζί και να μην μαλώσουν."
Αυτά εννοώ κι εγώ... Είναι πάντως εξαιρετικά δύσκολο να δοθείς ολοκληρωτικά και να μην παρεξηγηθεί ως αδυναμία αυτό... και να μη βαρεθεί ο άλλος και αυτό συμβαίνει και από τα δύο φύλα και σίγουρα δε μπορεί να γίνει αμέσως...
Θέλει καλή επικοινωνία πάνω απ'όλα και αυτό δεν αναιρεί την ερωτική έλξη.. Πρέπει να καβλώνει τόσο το σώμα όσο και το μυαλό.. αν καβλώνει μόνο το ένα από τα δύο η σχέση είναι καταδικασμένη. Imho πάντα.

12/06/2006 04:02:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

"και σίγουρα δε μπορεί να γίνει αμέσως... " δε μπορείς να δοθείς ολοκληρωτικά αμέσως ακόμη κι αν το θες πραγματικά, γιατί θα τον πιείς. Θα τρομάξει και θα φύγει ο άλλος, θα τον ξενερώσεις και αυτό είναι imho απόλυτο...

12/06/2006 04:04:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

m13: Σου είπα ότι δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς. Εμμέσως δηλαδή, σου είπα να μου εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό που θες να πεις. Αυτό έκανα.
Αν αυτό εσύ το θεώρησες υπεροπτικό/ απαξιωτικό και δεν ξέρω γω τί άλλο, fine.

12/06/2006 04:05:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μικρε, κουτέ, ανόητε πασχαλίτσα μόνο αν περάσεις απ' το κρεβάτι μου θα καταλάβεις τι σημαίνει γαμήσι.

παρακολουθώ ομως τις ονειρώξεις σου, και μεγαλώνεις βρε χαζούλικο.

12/06/2006 04:05:00 pm  
Blogger nosyparker έγραψε...

Στη θεωρία όλα καλά, pascal. Από πράξεις πώς πάμε;

12/06/2006 04:06:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μικρε, κουτέ, ανόητε πασχαλίτσα μόνο αν περάσεις απ' το κρεβάτι μου θα καταλάβεις τι σημαίνει γαμήσι.

παρακολουθώ ομως τις ονειρώξεις σου, και μεγαλώνεις βρε χαζούλικο.

12/06/2006 04:06:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μικρε, κουτέ, ανόητε πασχαλίτσα μόνο αν περάσεις απ' το κρεβάτι μου θα καταλάβεις τι σημαίνει γαμήσι.

παρακολουθώ ομως τις ονειρώξεις σου, και μεγαλώνεις βρε χαζούλικο.

12/06/2006 04:07:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

γαμήσι με strap-on εννοείς?

12/06/2006 04:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μικρε, κουτέ, ανόητε πασχαλίτσα μόνο αν περάσεις απ' το κρεβάτι μου θα καταλάβεις τι σημαίνει γαμήσι.

παρακολουθώ ομως τις ονειρώξεις σου, και μεγαλώνεις βρε χαζούλικο.

12/06/2006 04:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μικρε, κουτέ, ανόητε πασχαλίτσα μόνο αν περάσεις απ' το κρεβάτι μου θα καταλάβεις τι σημαίνει γαμήσι.

παρακολουθώ ομως τις ονειρώξεις σου, και μεγαλώνεις βρε χαζούλικο.

12/06/2006 04:09:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

m13: "το 'anyway' είναι προφανέστατα απαξιωτικό"

Επίτρεψέ μου, με τη γνώση της αγγλικής που έχω, να μη θεωρώ το "anyway", στην αρχή κάποιας πρότασης απαξιωτικό.
Anyway, ελπίζω να κατάλαβες ότι δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση.

12/06/2006 04:13:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

saron stone: Δεν σου κάθομαι. Επίσης, δεν χρειάζεται να κάνεις δέκα φορές το ίδιο σχόλιο. Δείχνει το sexual frustration σου, κουτέ.

12/06/2006 04:14:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

nosyparer: Τι εννοείς από πράξεις; Το τι κάνω εγώ στην πράξη; Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, ε;

12/06/2006 04:15:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Τελικά Πασκάλ μου κάθεσε να αναλύσεις τα αναλύτα που θα λεγε και η Άντζελα...χαράς το κουράγιο σου.

Το πυγοράπισμα τις στρώνει όλες

12/06/2006 04:25:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ade re malaka sykofadi

12/06/2006 04:26:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

ade ki esi re skatogria...

12/06/2006 04:29:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

σε βοηθάω μικρέ μου πασχαλίτσα να ανεβάσεις τον αριθμό των σχολίων σου. ξέρω ότι είσαι πολύ μεγάλη comments whore.

12/06/2006 04:31:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μη μου απαντάς ανώνυμα πασχαλίτσα, με πληγώνεις

12/06/2006 04:32:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Συνεννόηση μπιφτέκι....

12/06/2006 04:35:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μη μου απαντάς ανώνυμα πασχαλίτσα, με πληγώνεις

12/06/2006 04:36:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

m13: Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

sykofantis: Κάτσε ρε, μη βαράς τόσο. Θα φας καμιά μήνυση.

saron stone: Δεν σου απαντάω ανώνυμα. Αυτά τ' αφήνω σ' εσένα (ξέρεις εσύ).

ανώνυμος: Βγάζεις πολύ γέλιο. Συνέχισε.

12/06/2006 04:37:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

αν με ξαναγράψεις λάθος καυτέ πασχαλίτσα, θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα.

12/06/2006 04:41:00 pm  
Blogger angeliki marinou έγραψε...

Νομίζω ότι εκπροσωπευτικότερο τίτλο σε ποστ δεν έχω ξαναδεί!

Κρίμα πάντως. Θα χε ενδιαφέρον η κουβέντα.

12/06/2006 04:41:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

μη μου απαντάς ανώνυμα πασχαλίτσα, με πληγώνεις

12/06/2006 04:42:00 pm  
Blogger lee έγραψε...

Συμφωνώ, επαυξάνω και υποκλίνομαι βαθιά!
Μr Ruth! :Ρ

12/06/2006 04:44:00 pm  
Blogger SykoFantiS_Bastoyni έγραψε...

Πασκάλ απο μηνύσεις να φάνε και οι κότες...σαν τον σάρον στόουν....χεχεχεεχεχ

12/06/2006 04:46:00 pm  
Blogger ---. έγραψε...

Οι γκόμενες που τεστάρουν όρια (είτε στην αρχή είτε στη μέση είτε στο τέλος της σχέσης) και οι άντρες που κάθονται και θέτουν όρια μην τους τα καταπατήσουν, είναι παντελώς καμμένες υποθέσεις για ν΄ασχοληθεί κανείς.

Η παραμικρή ανταγωνιστικότητα πριν και κατά τη σχέση είναι άκυρη.

12/06/2006 04:53:00 pm  
Blogger RooF έγραψε...

μου αρεσει που δεν το καταλαβαινουν ακομα αντρες και γυναικες...

ΥΓ. ΔΕΝ εχουμε ολοι Blogger.

12/06/2006 06:01:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Lee: Καλησπέρα. Μην υποκλίνεσαι καλέ :)

Sykofantis: Κοίτα, αν δεν έγραφε δέκα φορές το ίδιο σχόλιο, δεν θα έκοβα τα ανώνυμα σχόλια.

Constantina: Έχουμε διαφορετική οπτική των πραγμάτων, σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα τουλάχιστον. Καλησπέρα :)

m13: Θα το ξαναλλάξω, αύριο μάλλον.

Roof: To ξέρω. Προσωρινό είναι.
Το τι καταλαβαίνει ο καθένας, είναι δική του υπόθεση. Δεν είμαι κανένας επιστήμοντας για να πω ότι έχω δίκιο σ' αυτά τα θέματα και ότι οι άλλοι λένε παπαριές. Με βάση τα όσα έχω ζήσει, δει, ακούσει, διαβάσει μιλάω.

12/06/2006 06:10:00 pm  
Blogger Alitovios έγραψε...

Ρε συ Pascal γιατί έχω την αίσθηση πως διαβάζεις πολλά ελληνικά αντρικά περιοδικά;

12/06/2006 06:15:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Δεν νομίζω ότι είναι κακό αυτό, αλητόβιε.

12/06/2006 06:20:00 pm  
Blogger SilentSoul έγραψε...

Ειναι μεν το βασικό συστατικό μιας σωστής σχέσης η ερωτική έλξη, μα θα πρεπει να υπαρχει και πνευματικη επικοινωνια.Αν δεν μπορεις να καταλαβεις τον αλλο να πεις 2 κουβεντες τοτε τι σχεση ειναι αυτη;
Επισης οτι ισχυει για τις γυναικες περι τεστ κλπ ισχυουν και για τους αντρες ,ετσι πιστευω.
Εξαρταται απο το ατομο,το τι θελει και μεχρι που ειναι ικανο να φτασει για να το παρει,να το κερδισει.
Στην σχεση "ανταγωνισμος";
Να και κατι που εμαθα σημερα.Διεκδικηση ναι υπαρχει.Ανταγωνισμος ομως;Γιατι να υπαρξει;Μαλλον μου φαινεται παραξενο επειδη δεν μου εχει τυχει(ευτυχως).

12/06/2006 06:40:00 pm  
Blogger Idάκι έγραψε...

Pascal - συμφωνώ σχεδόν απόλυτα. Ξέχασες όμως το παιχνίδι ;)

Μπορεί να κάνει τους άλλους να νομίζουν ότι αυτοί οι δύο σφάζονται καθημερινά, αλλά να μην είναι τίποτε άλλο παρά (το αγαπημένο μου) λεκτικό τένις. Δεν μιλάω για φωνές και βρισιές ή μπηχτές, ελπίζω να γίνομαι κατανοητή. Είναι το παιχνίδι που συνήθως καταλήγει σε μπερδεμένα μέλη, αλλά κρύβει τις προθέσεις από τους άσχετους.

Παρόλα αυτά, έχεις δίκιο πως η βάση μιας σχέσης θα έπρεπε να βρίσκεται στη γαλήνη που αισθάνονται και οι δύο εμπλεκόμενοι.

12/06/2006 07:57:00 pm  
Blogger nosyparker έγραψε...

Όχι,pascal, δεν αναφερόμουν σε σας προσωπικά. Γενικά μιλούσα πάντα, γ' πληθυντικό!

12/06/2006 10:19:00 pm  
Blogger SpecialK έγραψε...

''Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν κακοί άνθρωποι, σε ό,τι αφορά τις σχέσεις. Υπάρχουν όμως στραπατσαρισμένοι.''
μπορώ να κρατήσω αυτό το σχόλιο τώρα που γυρίζει? ;)

ps. θες να μας διαβάσεις τόοοσο πολύ βρε? :(

12/06/2006 10:27:00 pm  
Blogger triantara έγραψε...

ξέρω, είναι πολύ βαρετό αυτό που θα πω, μια και δεν δίνω καμιά καινούρια πληροφορία, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς θα συμφωνήσω κάργα με το όλο ποστάκι... αλλά τελείως λέμε.

12/06/2006 11:34:00 pm  
Blogger Crucilla έγραψε...

Μια ερώτηση: Και οι άνδρες δεν τεστάρουν τα όρια μια γυναίκας; Τι μπορεί και τι δεν μπορεί να δώσει στη σχέση; Αν μιλάμε για σχέση και όχι για τα εξελικτικά τσιτάτα του επιβήτορα και της γυναίκας που αναζητά το καλύτερο γονίδιο γαι διαιώνιση. Κατά τα άλλα, και η καψούρα κάλή είναι , και ο έρωτας και ότι καλύπτει τις ανάγκες του καθενα μας. Και στο κάτω κάτω, ολόκληρες σχέσεις έχουν βασιστεί στο άλλα λόγια να γαμιόμαστε. Και νομίζω ότι και στα δύο ποστ η ειλικρίνεια είναι το ζητούμενο και τελικά όλοι την εννοούμε διαφορετικά.

12/07/2006 10:20:00 am  
Blogger Παράξενος έγραψε...

Φίλτατέ μου Pascal,
Ένδιαφέρουσα άποψη και εντυπωσιακό που όλοι συμφωνούν.
Εγώ δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς εννοείς με τη λέξη "όρια".
Δηλαδή ποια είναι τα δικά σου όρια που σε τοποθετούν σττους άντρες;
Ότι την Τετάρτη θα δεις champions league πάει και τελείωσε; Ότι δεν θα την αφήσεις να πάει για καφέ με τον πρώην; Ότι θα πάτε στα μπουζούκια και όχι στην όπερα το Σάββατο;

Για ξήγα σε περικαλώ...

12/07/2006 10:39:00 am  
Blogger bbchris έγραψε...

Bitch - ξεbeach, πάνω χέρι- κάτω χέρι, την πρώτη φορά πληρώνω. Η επόμενη είναι στην γιορτή μου... Μην ξεχνάμε ότι η κοντινότερη Σβετλάνα είναι στην απόσταση ενός τηλεφωνήματος... :-))))

12/07/2006 01:50:00 pm  
Blogger wetex έγραψε...

les, Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα «κακά παιδιά» έχουν σουξέ.


mipos to post einai mia endomixi efxi na eisouna kai esi kako paidi?

den simfono me afta pou les. eidika me ton mixanismo ton ginaikon. ta idia paixnidakia paizoune kai oi antres....diladi OLOI paizoume...me ta paixnidia sas.

12/07/2006 01:56:00 pm  
Blogger liodara έγραψε...

Ρε εσύ ξέρεις τις γυναίκες καλύτερα κι απ΄τις ίδιες.....Ήθελα να ξερα πώς λειτουργείς στα γκομενικά σου εφόσον ξέρεις ότι η γκόμενα σε τεστάρει ....Συμφωνώ με όσα λές....και οφείλω να ομολογήσω ότι και γω το έχω κάνει πάρα πολλές φορές....όμως δεν είμαι της άποψης ότι έχουν τύχη μόνο τα κωόπαιδα ΠΑΝΤΑ...υπάρχουν και γυναίκες που τον θέλουν να ναι γλυκός και σοβαρός...όχι να της λέει"Πού ναι οι παντόφλες μωρή χαμούρα"ούτε να της φοράει το κέρατο καπέλο....!

12/07/2006 01:56:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Silent Soul: Φυσικά και πρέπει να υπάρχει και επικοινωνία. Η έλξη δεν αρκεί, όταν μιλάμε για σχέση.
Φυσικά και υπάρχει ανταγωνισμός. Ανταγωνισμός στο ποιος θα έχει τον έλεγχο του άλλου (μιλάμε πάντα για τα αρχικά στάδια).

Ιdάκι: "Δεν μιλάω για φωνές και βρισιές ή μπηχτές, ελπίζω να γίνομαι κατανοητή."

Φυσικά και γίνεσαι κατανοητή. Επίσης κατανοώ ότι ξέρεις και να φλερτάρεις :)

nosyparker: Ok. Καλησπέρα.

SpecialK: Κράτα το. Κάνω ό,τι μπορώ :P

triantara: Καλησπέρα. Πού χαθήκατε εσείς;

12/07/2006 03:05:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

wetex: Όχι, δεν εύχομαι κάτι τέτοιο. Επίσης, ο μηχανισμός που αναφέρομαι δεν υπάρχει στους άντρες. Κανένας άντρας δεν τεστάρει μια γυναίκα για να δει αν είναι πραγματική γυναίκα.
Τα παιχνιδάκια στα οποία μάλλον αναφέρεσαι, είναι το φλερτ.

Crucilla: Οι άντρες δεν τεστάρουμε με τον τρόπο αυτό. Θα κάνω άλλο ποστ εξηγώντας τι εννοώ με τα τεστάκια που αναφέρω.

liodara: Όταν τα βλέπω, χαίρομαι. Γιατί ξέρω ότι περνώντας τα, ενισχύω την ερωτική έλξη. Περισσότερα, σε μελλοντικό ποστ.

Paraxenos: Δεν έχει σημασία ποια είναι αυτά τα όρια, αλλά το να είναι ευδιάκριτα. Εξαρτώνται από την προσωπικότητα του καθενός. Η προσωπικότητα και το εγώ οριοθετούνται.

chris: Δώστης χαιρετίσματα :)

12/07/2006 03:12:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Η γκόμενά σου είναι πόρνη; » | Καθρεφτάκια » | Διαπλανητική συνουσία » | Μια φορά κι’ έναν καιρό, ήταν ο άνθρωπος... » | Από Γκάλης, Φασούλας » | Ηλίθιες σκέψεις » | Femme fatale » | Τα μπλουζ της ζαρντινιέρας » | Αμάρυνθος- Θεσσαλονίκη » | Τα φαντάσματα των Χριστουγέννων »