Friday, December 22

Τα Χριστούγεννα του Υπερόπτη

«Δεν αξίζεις ούτε μία μου λέξη», είπε ο Υπερόπτης. «Φεύγω».
«Περίμενε, πρέπει να σου πω κάτι πολύ σημαντικό», απάντησε ο μη υπερόπτης.
«Όχι, βιάζομαι», μουρμούρισε ο Υπερόπτης καθώς ξεμάκραινε.
Στρίβοντας στο τετράγωνο, συνάντησε μια κηδεία. «Ποιος κηδεύεται;», ρώτησε τυχαία έναν της πομπής.
«Εσύ», του απάντησε.
«Πώς εγώ; Αφού είμαι εδώ και σου μιλάω».
«Αυτή είναι η τελευταία απόπειρα που κάνουμε για να πειστείς ότι πέθανες. Αν δεν πειστείς, θα υποστείς τις συνέπειες. Δυο χρόνια τώρα δεν ακούς κανέναν. Εμπρός. Δες το ανοιχτό φέρετρο. Ποιον βλέπεις;»
«Δεν είμαι εγώ αυτός», ούρλιαξε ο Υπερόπτης.
«Κι’ όμως. Είσαι. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είσαι;».
«Εγώ είμαι πιο έξυπνος», είπε.
Αμέσως έπεσε στο κεφάλι του ένας κουβάς με σκατά ταύρου και ακούστηκαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
«Σιγά. Εγώ τα τραγουδάω καλύτερα», είπε, καθώς σκούπιζε το μέτωπό του. Ακολούθησε δεύτερος κουβάς, αυτή τη φορά με τεστ της mensa γραμμένα με ούρα πάνω σε χρησιμοποιημένο χαρτί υγείας.

22 Comments:

Anonymous Anonymous έγραψε...

H μαλακία σύννεφο σε πηγαίνει, ατάλαντε συνεργάτη του ΜΑΧ....

12/22/2006 04:20:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Επίσης θέλω να δηλώσω ότι ο μανταβιόλα παπαριανός είναι ο πιο σέξυ καραφλός λούζερ της βλακόσφαιρας.
Ευχαριστώ.

12/22/2006 04:21:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

Καλές γιορτές :)

12/22/2006 04:25:00 pm  
Blogger aremare έγραψε...

Εμένα πάλι, μου άρεσε.
Αλλά πάλι τι ξερω εγω;

12/22/2006 06:34:00 pm  
Blogger Mathilde έγραψε...

«Περίμενε, πρέπει να σου πω κάτι πολύ σημαντικό», απάντησε ο μη υπερόπτης.

Προφανώς δεν μπορούσες να βρεις λέξη αντώνυμη του υπερόπτης όπως π.χ. ταπεινόφρων, προσγειωμένος κλπ κλπ

12/22/2006 06:40:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

aremare: Δεν χρειάζεται να ξέρεις :)

mathilde: Λέτε; Το "μη υπερόπτης" είναι πολύ πιο ουδέτερες χαρακτηρισμός από το ταπεινόφρων ή το προσγειωμένος. Γι' αυτό και το επέλεξα.

12/22/2006 06:50:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Καλές γιορτές να έχεις.
Υγεία και αγάπη ζωή σου πάντα. :))

ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΡΓΥΡΗ next year :P

12/22/2006 08:59:00 pm  
Blogger NinaC έγραψε...

Τελικά τι IQ του έβγαλε το test της ΜΕΝSΑ?

12/23/2006 12:27:00 am  
Blogger pascal έγραψε...

confused: Ευχαριστώ sweetie. Θα κάνω ότι μπορώ :)

CD: Άσε, μη ρωτάς. Τα σκάτωσε.

12/23/2006 01:14:00 am  
Blogger MåvяiÐåliå έγραψε...

Τα ηχητικά εφέ παίζουν καθημερινά στο μυαλό μου...το κουβά με τα σκατά δεν τον είχα σκεφτεί.

12/23/2006 12:00:00 pm  
Blogger it is έγραψε...

Pascal kales giortes mori trela!
Exeis dosei kala keimenakia pali... to skata taurou itan ligaki ameriklania (bullshit) alla se sugxoro giati eimai megali psuxi!
Na peraseis kala tis giortes kai na eisai me autous pou thes ;)
Take care

12/23/2006 03:29:00 pm  
Blogger Suspect έγραψε...

ο τριτος κουβας ας εχει μια τηλεοραση.
τυλιγμενη σε κουπονια στοιχηματος...

12/23/2006 10:00:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Καλα Χριστουγεννα και ευχομαι να περασετε ονειρικα και μοναχα με οσους αγαπατε και γουσταρετε. Το νεο ετος που θα παει, καποιες ευχες θα πραγματοποιησει! (Pascal: belated χρονια πολλα για το blog και οτι επιθυμεις απο τη νεα συνεργασια)

12/24/2006 08:13:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Νομίζω πως ο λαός δικαίως δεν εννοεί το δεύτερο επίπεδο: που να ξέρει ποιός πρωτοέγραψε, ποιός αντέγραψε την ιδέα κλπ.

Εκτός αν πρόκειται για ΣΑΤΑΝΙΚΗ σύμπτωση - και ο pascal εμπνεύστηκε το ποστάκι από άσχετη αφορμή.

Εις αμφοτέρας (και τας δύο) περιπτώσεις, εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

12/25/2006 06:39:00 pm  
Blogger liodara έγραψε...

Καλά μιλάμε......κορυφή.....έχεις περάσει σε άλλη διάσταση...οι απλοί γήινοι δεν μπορούν να σε καταλάβουν....Τι είπε ρε ο άνθρωπας???????

12/28/2006 12:07:00 pm  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου έγραψε...

εγω παντως του ευχομαι του 'υπεροπτη' Χρονια Καλα...

12/28/2006 12:09:00 pm  
Blogger Leonidas έγραψε...

apsogo....panta mou aresei otan grafoun gia mena ( molis me apokalese akoma ena atomo iperopti )

12/28/2006 02:58:00 pm  
Blogger γιώργος έγραψε...

χρόνια καλά...
'υπεροπτικά' ή μη...

καλή χρονιά και ότι καλύτερο...

12/29/2006 12:04:00 am  
Blogger Xνούδι έγραψε...

πρωτοχρονιάτικο σχόλιο γεμάτο ευχές καλό μου.
φιλιά

12/29/2006 09:34:00 am  
Blogger Dark Angel έγραψε...

Pascal αγαπημενε μου βλογερ καλή χρονιά μαν

12/29/2006 12:56:00 pm  
Blogger Μαύρος Γάτος έγραψε...

Καλή Χρονιά @ Πασκάλ και Μαργαριταρένια

Σ;))))))))

12/29/2006 12:59:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

mavridalia: Καλές γιορτές :)

it is: Thanks man. Θα τα πούμε, ε;

suspect: Μ' αρέσεις.

m13: Ναι, ακόμα και σ' αυτούς.

πάνος: Ε, ήταν λίγο "υπόγειο" το metablogging μου. Έχεις δίκιο. Χρόνια πολλά!

vertheros: Ευχαριστώ. Καλά να περάσεις κι' εσύ.

liodara: Μα είμαι εξωγήινος. Δεν τό ξερες; Καλές γιορτές.

βασιλική: Κι' εγώ σ' εσένα.

λεωνίδας: Μη δίνεις σημασία :)

γιώργος: Ευχαριστώ φίλε. Επίσης.

χνούδια: Φιλιά και από εμένα δεσποινίς.

dark angel: Καλή χρονιά φίλε. Και μην ξαναχαθείς, ε;

μαύρος γάτος: ευχαριστούμε γατούλη

12/29/2006 03:20:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | S&MS » | Το τάκλιν » | Γενέθλιο » | Super Market Hero » | Fellatio » | Divine » | Ο Βασίλης και το ένστικτο της αυτοκατάψυξης » | Ο πονοκέφαλος της Ελενίτσας » | Περί ρηχότητας » | dick within »