Thursday, December 21

S&MS

- «Δεν υπάρχει άλλος τρόπος» είπες. Και μετά έκανες αυτό που ήταν ο άλλος τρόπος. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω μερικές φορές το πώς μπορείς να διαχωρίζεις αυτά που λες μ’ αυτά που πιστεύεις. Δεν είναι υποκρισία. Είναι κάτι άλλο. Κουράστηκα να το ψάχνω όμως. Βοήθησέ με.
-Δεν με νοιάζει τι καταλαβαίνεις και τι όχι. Χέστηκα. Μην με ξαναενοχλήσεις. Μη μου ξαναστείλεις μήνυμα. Μαλάκα, ε μαλάκα.
- Ακόμα ένα ξέσπασμά σου λοιπόν. Ας είναι. Μπορώ να υπομένω και να περιμένω. Θα σε πάρω αύριο τηλέφωνο να δω αν είσαι καλά.
- Να μη με πάρεις ρε γελοίε. Κόψε και τις αναπάντητες με απόκρυψη. Με ενοχλείς, τι άλλο πρέπει να σου πω για να το καταλάβεις;
- Με χρειάζεσαι μωρό μου. Όσο κι’ αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς. Πάντα θα είμαι δίπλα σου, για οτιδήποτε χρειαστείς. Θα σου πάρω και δωράκι για τις μέρες που έρχονται.
- Είσαι άρρωστος. Πήγαινε να σε δει κανένας γιατρός. Ανωμαλάρα του κερατά.
- Εσύ με αρρωσταίνεις.
- Σε κεράτωσα με τον Μανόλη. Δυο εβδομάδες πριν σε σουτάρω.
- Δεν σε πιστεύω. Τα λες όλα αυτά γιατί δεν πιστεύεις στον εαυτό σου. Γιατί θες να τον πληγώνεις, ασυνείδητα. Σε ξέρω πολύ καλά, δεν θα το έκανες ποτέ αυτό.
- Μην ξαναστείλεις μήνυμα και μην ξαναενοχλήσεις την κοπελιά. Θα σε βρω και θα σε πλακώσω.
- Μωρό μου, ποιος είναι αυτός που με απειλεί;
- O γαμιάς μου.

12 Comments:

Blogger liodara έγραψε...

Χέσε μες η κατάσταση.....Μα ο γαμιάς μου?Τι τρόποι...τςτςτςτς!

12/21/2006 06:05:00 pm  
Blogger Χαμένο κορμί Î­Î³ÏÎ±ÏˆÎµ...

Όταν σε αποκαλέι έτσι μια γυναίκα (Γαμιά μου!!!)... ξέρεις οτι δέν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που θα το ακούσει, απο το στόμα της...

Όσο για το Post...
so sad, so sad...

Έ, Πασχάλη, Καλά χριστούγεννα και καλές γιορτές. Ελπίζω, όπως μπεί ο νέος, να μη πονέσει :D

12/21/2006 06:20:00 pm  
Blogger des έγραψε...

πολύ στην κόντρα αυτή η γυναίκα ..
εγω ξέρω (καλά....!) οτι αμα δε γουστάρεις ενα τύπο λες "ναι, ναι, καλά, πολύ ωραία, ναι, μια χαρά,
-ούτε που ακούς τι λες- και κλείνεις με ενα "ναι, ναι, τα λέμε.."
Αλλιώς αμα κάθεσαι και το βασανίζεις κοντραριστικά το πράμα κατι παιζει...

12/21/2006 06:29:00 pm  
Blogger Eroviana έγραψε...

Συνηθισμένες καταστάσεις. Εκτός ίσως απ'το "ο γαμιάς μου".

12/21/2006 09:24:00 pm  
Blogger angeliki marinou έγραψε...

Χαχαχαχαχα!

Ρε παιδιά, να χατε έναν να σας λέει "μωρό μου (μπλιαχ) θα σε προστατέψω απ΄τον εαυτό σου, ξέρω πως δεν εννοείς αυτά που λες (κοινώς, είσαι σάικο, αλλά κι εγώ μεγαλόκαρδος) και να δειτε αν θα αντιδρούσατε και θα κατέβαζατε καντήλες, γαμιάδες και λοιπά.

12/22/2006 12:10:00 am  
Blogger bbchris έγραψε...

Καλές γιορτές και καλή χρονιά με υγεία!!!!!

Να προσέχεις. :-)))

12/22/2006 01:41:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

liodara: Πράγματι. Τς τς τς

Χαμένο κορμί: Καλά Χριστούγεννα man. Μην ανησυχείς, δεν θα γυρίσω την πλάτη μου στον νέο. Ίσα- ίσα.

i-adespoti: Έχεις δίκιο.

m13: Έτσι μπράβο. Έχεις δίκιο, και στα δύο points.

Eroviana: Καλησπέρα :)

renton: Πολύ τραμπάκουλας ο τύπος. Τα αξίζει αυτά που τραβάει.

chris: Eυχαριστώ man. Επίσης.

12/22/2006 02:59:00 pm  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας έγραψε...

.....

-Μωρό μου, ποιος είναι αυτός που με απειλεί;
-O γαμιάς μου.
-Ο Γαμιάς σου;!!!!! Και ποιος είναι αυτός…
-Ο Σάκης ο υδραυλικός!
-Βρε συ αλήθεια; Έχουμε τον ίδιο γαμια...

12/22/2006 03:51:00 pm  
Blogger ATHENA έγραψε...

χαχαχαχαχαχ

12/23/2006 09:07:00 pm  
Anonymous Anonymous έγραψε...

Μου ξυπνας δυσαρεστες αναμνησεις. Ευτυχως ειναι μονο αναμνησεις. Αληθεια πως θα αποκαλουσε καποια εναν αντρα ωστε να τον μειωσει τοσο ωστε επιτελους να την αφησει ησυχή?

12/24/2006 08:16:00 pm  
Blogger Lost έγραψε...

απ΄τη ζωή βγαλμέναααα

12/28/2006 01:53:00 pm  
Blogger pascal έγραψε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

12/29/2006 03:21:00 pm  

Post a Comment

<< Πάτησέ με

« Κεντρική Σελίδα | Το τάκλιν » | Γενέθλιο » | Super Market Hero » | Fellatio » | Divine » | Ο Βασίλης και το ένστικτο της αυτοκατάψυξης » | Ο πονοκέφαλος της Ελενίτσας » | Περί ρηχότητας » | dick within » | Η αλυσίδα »